piątek, 8 kwietnia 2011

Pierwszy motylek.






11 komentarzy:

  1. A to dopiero roboty!! Świetny ten motyl!! Ozdoba na spódnice jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jaki ci duży wyszedł? Kiedyś zrobiłam podobnego ale różowego i był ogromny, a chciałam maluszka:)
    i podsunęłaś mi pewien pomysł.Tylko gdzie ja bidula wcisnęłam?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka jak zawsze.Ja niemam cierpliwosci i zapalu do szydełka...choć nie powiem ze bym sie nie chciala nauczyc.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    Ten motyl jest uroczy, pierwszy taki zrobiłam jakieś osiem lat temu.|Im cieńsza nitka tym jego urok większy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest zachwycający !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie obliczyłam, że mój motylek już jest pełnoletni.
    Kiedyś służył jako ozdoba firanek, niedawno go odnalazłam, jeszcze nie wiem na co trafi. Ma wymiary około 12 x 8 (średniej grubości kordonek, z atłasku na pewno mniejszy). Robi się go bardzo szybko od 1 do 2 godz.
    Ja szydełko opanowałam szybciej niż druty, to prosta technika, ogólnie przewlekanie oczka przez oczko.
    Już pisałam o tym, że 28 lat temu obserwowałam salową mistrzynię, jedna sukieneczka niemowlęca w jedną noc na dyżurze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny motyl. Pięknie wyglądałby z całą nakrochmaloną rodzinką w oknie:-)
    Pozdrawiam cieplutko
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  8. You have been very busy felting !!! Love the crochet butterfly.

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful butterfly....!

    http://www.felt-craft-2011.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...