sobota, 6 października 2012

Marionetka Klaun.


Może jutro dorzucę w ruchu.

8 komentarzy:

  1. Nie przepadam za klaunami, ale ten wygląda miło. A Asia mówi, że jest słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, choć przyznam szczerze, że trochę się klaunów boję,po lekturze Kinga "TO", chyba czytałam w zbyt młodym wieku;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba ... mam w sobie coś z klauna (ale nie z tego od Kinga). Kiedyś sobie zrobię podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzieło moje, tak dawno wykonane, że aż atłas wyliniał. Jednak pomysł nie mój, ale Burdy. Wykonany na życzenie mojej małej wówczas córki.

      Usuń
  5. Jak to jedna książka czy też film, może zmienić spojrzenie na klauny. Ja ogólnie jestem smutas, dlatego nie przepadam za klaunami i komediami. Jednak lubię bardzo pluszaki, choć ten jest marionetką i wypełnia go drewniane rusztowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy ten klaun. Dziecku na pewno bardzo by się spodobał.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...