środa, 11 czerwca 2014

Jak myślicie co to?




4 komentarze:

  1. Witaj Kochana.
    Minęło trochę czasu .....
    U mnie pracowicie i wciąż brak czasu.Jak wieczorem wracam z pracy to Walery rozrabia jak szalony,biega i skacze po ścianach w przedpokoju na wys.170 cm.Tak 10-15 min a potem pada....to już prawie rytuał.
    Kwiat filcowy śliczny-tak jak piszesz wyobraźnia dzieci jest nieograniczona.
    Nigdy nie słyszałam o akacji,zaciekawiło mnie jak ona smakuje .poszukam gdzie rośnie i może w przyszłym roku ususzę...
    Ty pewnie jak zawsze zapracowana a co u Miłka ?
    Co do zagadki to myślę że to japońska laleczka.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją urodzinową niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystawa Złota Igła będzie do 14 września,mam nadzieje ,że wybierzesz się do Muzeum.Bardzo dobry pomysł żebyś zgłosiła Miłka na konkurs u Krysi na blogu Klub kota Jasna 8.
    Pozdrawiam Lucy

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś tak z Japonią mi się to kojarzy :) taka mała Japonka w kimonie z kokardką na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ozdobione coś ale co nie wiem, ma jakiś wkręt lub wykręt...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...