sobota, 24 czerwca 2017

Typowo polskie danie, jednak...


... czyli młode ziemniaki z kapustą i bez schabowego.


Jeśli w ogóle rozpoznajecie to jest jajko sadzone, które tapla się 
w majeranku, papryce, grubo mielonym pieprzu i tzw. czarnej soli.
Ciekawa jestem waszego podejścia do tego wiosennego, polskiego dania.
kiedyś robiłam go inaczej, oczywiście z zasmażką.


Jak widać zioła u mnie zawsze górą.
Na koniec fota o książce, która rozświetliła moje spojrzenie żywieniowe.
Mimo skomasowanej fali uderzeniowej końca roku szkolnego, 
pochłonęłam ją w dwa dni a może noce.
Będzie o niej więcej, ale muszę dojść do siebie po harówce.   
Polecam, bo jeszcze do kupienia w niemieckiej sieciówce.
Możecie też trafić na blog autorek, z którego korzysta moja córka.
Będzie o niej więcej.


2 komentarze:

  1. Młode ziemniaczki i kapustka pychotka :), jajeczko tak utaplanego nie jadłam muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam młodą kapustkę z dużą ilością koperku!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...