piątek, 20 lipca 2018

Jak upleść japonko- sandałki.


Aby wypełnić przestrzeń między rzemieniami 
potrzebna jest gumka kapeluszowa.
Można też dodać jakiś element ozdobny 
w tym wypadku duży turkusowy koral.


Zaczęłam od miejsca łączenia się rzemieni.
Gumę prowadziłam od spodu z lewej strony, tworząc pętlę,
przez którą przewlekałam gumkę, tak samo z prawej strony.
Na końcu przewlekałam koral.
Zawiązałam gumkę po drugiej jego stronie na rzemieniu.
Następnie owinęłam gumkę wokół stopy i ponownie zawiązałam po przeciwnej stronie rzemienia.
Końce gumki przewlekłam szydełkiem w środku splotu, tak aby były niewidoczne.


Jak zwykle mój wierny pomocnik albo jak kto woli wgryzacz.


3 komentarze:

  1. Dzięki za fotki z procesu tworzenia :). Niby nie skomplikowane ale obawiam się że zaplątałabym się.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...