wtorek, 22 marca 2011

Jeszcze nie- wielkanocny baranek.






Ostatnio odkurzyłam to drzewko zrobione parę lat temu.

Chciałam nim powitać na blogu wiosnę, ale mój Play padł.
Dlatego robię to dzisiejszego poranka.









Korona drzewka wykonana z krepiny, zwijanej w ślimaczki i przyklejonej do jakiejś kuli (nie pamiętam co jest w środku).







W doniczce zalanej gipsem osadzony patyk, na której osadzona jest kula.






Całość owinięta gniecionym papierem pakowym. Jeśli jest za twardy można go zmoczyć i wysuszyć.

16 komentarzy:

  1. Jejku,jakie to śliczne ! I jakie pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, bardzo oryginalny, wygląda jak dekoracyjny kwitnacy czosnek! piękne! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł, znakomity efekt. Szary papier to mój faworyt jako wykończenie. Słowem cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mozna z tego zrobić cudowną lampkę - dodając lampki choinkowe. Chyba u green canoe było coś podobnego i ona miała kulę styropianową w środku. :) Świetny pomysł! I wykonanie niczego sobie! Chętnie bym takie drzewko widziała w swoim domu... Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o mamusiu!!! jakie to piekne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie niby proste, a jaki efekt :) Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jest to drzewko!! Coś ja zablokowałam się na tym słówku - pięknie :))) A cóż zrobić jak tak właśnie jest :))) Następnym razem sięgnę po słownik dla nowych słówek zachwytu :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię takie dekoracje,świetne drzewko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, fantastyczne drzewko :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo podoba mi się drzewko, chyba odgapię. Można? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł korony nie jest mój. Też go skopiowałam z jakiej gazety. Dół tylko mój a to nic odkrywczego. Możesz odgapić wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wyszło ...Dziękuje za odwiedziny ...
    Jest mi bardzo milo... zapraszam częściej :) Aneta

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohhh,very beautiful work topiario.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł genialny, realizacja jeszcze lepsza. Odgapię go u siebie w domu , o ile wykaże się takimi zdolnościami:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...