czwartek, 22 grudnia 2016

Bombki bałwanowe z żarówek.



4 komentarze:

  1. Są fantastyczne :-) Nie należy więc wyrzucać starych żarówek. Pięknych, udanych Świąt Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie miałam żadnych, ale postarałam się aby zbierano je dla mnie.
      Tobie również pięknych świąt życzę.

      Usuń
  2. Podziwiam Twoją pracowitość i pomysłowość.
    Wpadłam na chwilkę by złożyć Ci życzenia spokojnych i radosnych świąt oraz samych szczęśliwych dni w Nowym Roku.Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twojej rodziny.
    Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pracowitość jest pospolita, wydaje mi się, że inni robią więcej a ja nie mam takiej siły. Właśnie dzisiaj padłam i mogłam usiąść do kompa (to dla mnie wieczorny wypoczynek). Rękodzieło jakie tworzę to odskocznia i zabawa od pracy zawodowej, jak codziennej pracy w domu.
      Dziękuję za życzenia. Tobie, jak i Twojej rodzinie życzę pięknych i radosnych, niezapomnianych świąt Bożego Narodzenia.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...