niedziela, 18 sierpnia 2019

Koi jak yin i yang.


Ryby po obu stronach szyby tworzą yin i yang,
zamykając koło.


Zdjęcia trudno było mi zrobić, bo miejsce jest ciemne,
dlatego próby z fleszem i bez.


Z podświetleniem i bez (różny rodzaj światła w pomieszczeniach).


O tym dlaczego je namalowałam 
i dlaczego znalazły się konkretnych miejscach,
będę pisać niebawem.


Malowałam ryby flamastrami pędzelkowymi i laminowałam.
Każda ryba x 2 po przeciwnej stronie szyby.
Jak widać szyby są tzw. "szronione"
jednak widać co jest po przeciwnej.
Przykleiłam masą mocującą.

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Chodziło mi przede wszystkim o remedia feng shui, będę o tym niebawem pisała, bo to mój nowy zawód. Ponieważ chciałam jakoś dodać oprawę kryształom pojawiły się ryby, wszakże łazienka i toaleta to żywioł wody. Są w przeciwstawnych sobie kolorach, co powoduje wyhamowywanie żywiołów. Dodatkowo płyną w przeciwnych kierunkach i harmonizują z innymi pomieszczeniami, z których są widoczne. Mimo, że dość długo piszę, to minimalny skrót. Mam nadzieję, że zainteresowałam.

      Usuń
  2. Ciekawe spojrzenie. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...