piątek, 22 lutego 2013

Rustykalny sweter.




7 komentarzy:

  1. Ładny wzorek, ten z bliska i bardzo ładne wykończenie w trójkąty:)Taki góralski wyszedł i wygląda na cieplutki, a zima trzyma. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie mój wytwór tylko kopia ze starej Burdy, rzeczywiście góralski, ale chyba bliżej Alp.

      Usuń
  2. Nooo , od razu widać wybornego fotografa , któy wychwycił słonko na zdjęciach :D. A to oznacza , że nie były robione jednego dnia:) . Brakuje mi czasu , żeby robić tak fajne ujęcia jak Twoje . Twój kociak jest boski wprost ... niech ' pomaga' swojej Pani ... u Ceibie wciąż cos się dzieje i tyle różności ... piękne wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delfinko, słonka to totalne zero. Zdjęcia robione jednego dnia, rzeczywiście nalatałam się ze swetrem aby coś z niego wyciągąć.
      U mnie różności wynikają chyba ze starości, tak jak ten sweter, bo ciągle coś wygrzebuję z szafy. Ostatnio jedynie filcowałam (ferie), jednak efekty są dalece od zadowalających.
      Przygotowuję się obecnie do jaj.
      Jak tam Twój kociak?
      Pozdrówki.

      Usuń
  3. Zakończenie frendzlowe dodaje pazurka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...