wtorek, 5 lutego 2013

Laleczki.





Kolor czerwony jest chyba najbardziej niefotogeniczny, tym bardziej, że brak właściwego nasłonecznienia. Raz wpada w malinowy, a raz w buro nie wiadomo jaki.
Już dawno przymierzałam się do pokazania tych detali, bo widać na nich ząb czasu i niedługo nie byłoby co pokazać.
Laleczki drewniane, zakupione kilkanaście lat temu w zakopiańskiej Cepelii.
Mnie posłużyły za guziki do przerobionego, a właściwie przeszytego swetra.



Na ostatnim zdjęciu taśma pasmanteryjna jako plisa przy zapięciu.

16 komentarzy:

  1. Ależ to małe dzieła sztuki. Ciekawe czy jeszcze można takie kupić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy byłam 1,5 roku temu, to tych malutkich (2,5 cm) już nie było. Wcześniej były czterech rozmiarów. Może Cepelia ma swoją stronę i tam można kupić.

      Usuń
  2. Pomysł genialny, naprawdę parę elementów jak guziki laleczki i aplikacja i mamy "nowe życie" swetra!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No no... Ale sprytne. Świetny pomysł. No i jaki efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne te laleczki! Śliczne się komponują z tą czerwienią. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję, że ich nie zakupiłam więcej, no i, że nie zabezpieczyłam jakimś lakierem. Przecież swetry trzeba prać. Jednak zawsze można umalować na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uchwycenie czerwonego na zdjęciu graniczy z cudem! A guziczki są przesłodkie!
    P.S. nie wiem co się stało,ale nie wyświetlają się u mnie Twoje posty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że to we mnie tkwi nieudolność. Lubię fotografować, lecz czuję się totalnym naturszczykiem. Raz jedyny czerwony dał się okiełznać (szal i borszka z dziurami, chyba prezentowałam latem).

      Usuń
  7. Laleczki cudne :) Jak dużo może zmienić w starym ciuszku jeden, ale za to jaki niezwykly element...

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne ^^ i pomysł - rewelacyjny ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na guziki,ładnie i oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śmieszne te guziczki- fajnie się komponują z całością;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne te guziczki...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...