środa, 13 sierpnia 2014

Jak uszyć szarawary czyli spodnie alladynki. Tutorial cz. I.


Potrzebna będzie miękko lejąca się tkanina lub jak w tym przypadku dzianina (wiskozowa).
Ja użyłam dość przewrotnie dzianinę, której druk powinien być użyty pionowo, 
jednak jestem zadowolona z efektu jak powstał.


Te spodnie są uszyte wyłącznie z tkaniny i nici bez żadnych dodatków.


Najpierw należy zmierzyć długość od pasa do kostki i złożyć prostokąt tkaniny po przekątnej.
Dwa brzegi trójkąta (czyli złożonego na pół kwadratu) powinny być równe mierzonej długości.


Nadmiar tkaniny (to co po lewej stronie) odcinamy.


Co dalej w części II.

5 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te spodnie na kimś, zaś na mnie samej ten krój niestety nie jest korzystny;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada,czekam na ciąg dalszy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Tak tak! Chyba zaszaleję i skorzystam z Twojej porady! Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są bardzo proste w szyciu. Staram się to przedstawić jak najprościej z myślą o początkujących w szyciu. Zauważyłam, że jest na to zapotrzebowanie w necie, dlatego pokazuję, bo w wakacje miałam trochę czasu na zabawę w szycie.
    Odnośnie noszenie, to niesamowita wygoda i choć dawno straciłam talię osy, nie wydaje mi się, że wyglądam w nich monstrualnie grubo. Jednak nie powiem, na ulicy oglądają się niektóre panie na mnie z niesmakiem, tym bardziej, że jestem w ich babcinym wieku.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...