piątek, 29 września 2017

Chińskie lusterko?


Znowu szwedzki market przyszedł mi z pomocą.


Zakupiłam takie coś, najpierw dla mamy potem dla siebie.
Oprócz tego, że po postawieniu czegokolwiek pozostawia plamy
 i się przykleja do tego czegoś,
niewątpliwie jest piękne i można się w tym przejrzeć.
Byleby nie dotykać niczym, bo zostawia ślady.


Nie lubię odbicia w lustrze, bo podobno przynosi pecha,
dlatego mnie tu nie znajdziecie.


Jak widać jedna z podstawek posłużyła mi za lusterko a'la chińskie.
O lustrach chińskich możecie znaleźć informacje w necie, to fenomen dotąd nie zbadany.
Niby świat zachodu ma odpowiedź na wszystko.


Talerzyk służący jako ramka, również ze szwedzkiego marketu,
przemalowany na nielubiane przeze mnie barwy.
Jednak znowu musiałam coś dodać w ulubionym błękicie.
Wszystko znowu jak we wcześniejszym poście nawiązuje do kuchennego Van Gogha.

Moje działania twórcze mają za zadanie osłabić moją kuchnię przed władaniem wody i metalu,
czyli barwy białego, niebieskiego i srebrnego.
Kto to przeczyta i się przestraszy,
że to jakieś czary, niech się wgłębi w Feng Shui,
nauki, która ma 7 tysięczne korzenie.
Mam nadzieję, że wcześniej popełnione błędy w aranżacji przestrzeni, 
zadowolą mojego profesora  poczynionymi remediami.
Najważniejsze, że przyczynią się do poprawy życia mojej rodziny.

7 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za przepływ dobrej energi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sięgnąć po jakiś podręcznik feng shui, jaki polecisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podręczniki na najczęściej popularno- naukowe ściemy. Szukaj na rynku książki Z.Królickiego u niego się uczę http://www.feng-shui.edu.pl/podyplomowe-studium-feng-shui/
      Odnośnie feng- shui to aranżacja wnętrz dotyczy tylko cząstki tego co sobą obejmuje, ale zachęcam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...