czwartek, 1 sierpnia 2019

Jeansowe WYZWANIE SZUFLADY.


Właśnie wzięłam się za coś niebieskiego,
co leżało od roku.


Powstała narzutka wielofunkcyjna,
przydatna na letnie upalne noce.
Powyżej w wersji przednio- plecowej.


Tu naramiennej, przydatna przy dużych dekoltach. 




Tu plażowej.


Złożone i rozłożone, dodatkowo może być noszone na prawo i lewo.


Najpierw wyzwaniem była grubość włóczki
(dam filmik w turorialu),
jakoś udało mi się z tym poradzić.
Brakło jednak pomysłu na wykończenie.

No i obaczyłam kolejne wyzwanie SZUFLADY.
W tym momencie przyszła inspiracja.
Do tego mój ukochany jeans.


Na pierwszym zdjęciu widać, że zwyczajnie po przewlekałam,
powypruwane paski jeansu przez oczka na brzegach dzianiny.
Niebawem zbliżenia dla ciekawych.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...