piątek, 19 czerwca 2020

Jak uszyć pluszaka śpioszka.



Śpioszek jak sama nazwa mówi śpi,
dlatego ma zamknięte oczy.


Wyhaftowane sznureczkiem.


Śmieje się przez sen, ściegiem łańcuszkowym.


Ponieważ pluszak jest dla maluszka,
nie ma rzeczy, które można połknąć,
a te które istnieją, starałam się mocno przyszyć.


Formę zapożyczyłam TUTAJ.


Po uszyciu i wypchaniu, części należy łączyć dwoma krótkimi ściegami.
Głowę należy przyszyć ściegiem krytym inaczej dziewiarskim.


Wówczas lalka "przelewa" się przez ręce.


Czapkę przyszyłam na stałe, bo wiadomo, że się zgubi.


Włosów nie wykonałam,
bo może dałyby się zjeść.


Łapki i nóżki przeszyłam nitką.


Nie ma to jak przespać upał...


Gdzie nie przycupnie tam śpi.


Postać jest uszyta z miękkiej frotki 
i wypchana granulowanym ocieplaczem.


Ubranko z polaru.


Szyłam rozstawnym zygzakiem,
tak aby wzór był widoczny na wierzchu.


Z tyłu tasiemka- guzik byłby bardziej niebezpieczny.


Gdybyście miały pytania- piszcie.
Chętnie podpowiem.

8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...