wtorek, 16 czerwca 2020

Kimono w hortensje?


Kimono otrzymałam jak zwykle od córki 
i jaki widać jeszcze nie miałam czasu go zaadaptować.
Jest uszyte ręcznie i bezbłędnie jak to w rękodziele japońskim.
Cały czas nie mogę się zdecydować
co o za kwiat jest w wydrukowanym motywie.
Na pewno nie sakura czy też popularna chryzantema.
Moim zdaniem najbliżej mu do hortensji.
Może ktoś podpowie.



Kimono jest bardzo ciężkie
na białej podszewce,
która jest farbowana na różowo na dole.


Oczywiście w tali powinno być zawiązane obi.
Mimo, że je mam, nie będę się wygłupiać
i usiłować nieprofesjonalnie wiązać. 






Więcej o kimonach możecie poczytać TUTAJ
lub w etykiecie kimona, które prezentowałam wcześniej.

4 komentarze:

  1. Nie miałam pojęcia co to jest - sakura. Teraz już wiem i jestem ciut mądrzejsza. Nie są to kwiaty wiśni, i nie popularna chryzantema. Też uważam, że jest to hortensja.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam córka tak mówi, to jakoś tak mi weszło w krew. Źle napisałam, bo powinnam użyć wyłącznie polskich nazw.
      Odnośnie hortensji to chyba najbardziej jest rzeczywiście podobna. Jednak dziwię się, bo w kimonach po kwiatach wiśni, dominują chryzantemy i magnolie. Jakoś o hortensjach nigdy nie słyszałam.

      Usuń
  2. Wygląda ono przepięknie. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się też podoba, ale chodzić się w tym nie da. Jak będę miała odrobinę czasu to przerobię.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...