wtorek, 26 października 2010

Wyróżnienie.

Wyróżnienie od  LilNut Art


dziękuję serdecznie i posyłam dalej...

ZASADY:

1. ZAPISZ ZDJĘCIE, KTÓRE JEST POWYŻEJ I UMIEŚĆ JE NA WŁASNYM BLOGU.
2. PRZYZNAJ NAGRODĘ 12 INNYM BLOGGEROM.
3. ZALINKUJ BLOGI, KTÓRYM PRZYZNAŁAŚ NAGRODĘ.
4. ZOSTAW KOMENTARZ ZE STOSOWNĄ INFORMACJĄ O NAGRODZIE NA ODPOWIEDNICH BLOGACH.
5. PODZIEL SIĘ LINKIEM DO BLOGA OSOBY, KTÓRA PRZYZNAŁA CI TĘ NAGRODĘ.

Wyróżniam wszystkie osoby, które mnie inspirują.
Cieszę się, że moje działania mogą byś dla nich inspiracją.
LilNut Art
"luminal-tworzone nocami..."
Uszywiście
Elżuni prace ręczne
Patchworkowo
U Magdy
szydełkowe i inne wytwory.
Wtulona w ciszę
moje tworki i wytworki
tygrysie oko
NESSA. Biżuteria artystyczna...
Radość Tworzenia
Attentte-biżuteria autorska
FilcArt
Niespokojna dusza
ottupura
Klub szalonych robótek

Wiem, że podałam więcej osób, ale żadnej z nich nie mogłam pominąć.

11 komentarzy:

  1. a dziękuję ślicznie! jest mi baaaaardzo miło! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie!!!
    Pozdrawiam gorąco:*

    OdpowiedzUsuń
  3. coza piła niespodzianka !!! dziękuje!!!
    Własnie uświadomiłam sonie ze niewiam jak masz na imie ? żeby pochwalic się na blogu kto mi ja dał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elżuniu bardzo mi miło
    w kolejmym poscie pochwale sie wyróżnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elżbietko dziękuje.Az mi się cieplutko na serduszku zrobiło.Duży buziak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również bardzo dziękuję. To bardzo miłe. Bardzo lubię takie kwiatuchy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje bardzo za wyroznienie.Jest mi bardzo milo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...