piątek, 17 lipca 2020

Feng shui- jak zneutralizować oddziaływanie belek stropowych.


Richard Webster pisze: 
Widoczne belki stanowią bardzo niekorzystne feng shui, gdyż wywołują w nas odczucie noszenia na plecach ogromnego ciężaru. Powodują także "skurczenie" chi, co z kolei w znacznym stopniu ogranicza domowy budżet i szczęście. W takim przypadku zalecanym remedium będzie obniżenie sufitu i ukrycie wyeksponowanej belki. Tańsze rozwiązanie stanowi przymocowanie w jej środku małego pa-kua.
(FENG SHUI Jak zaplanować życie pełne sukcesów)


Pa-kua nie musi być w stylistyce chińskiej,
która często kłóci się z naszym wnętrzem i gustami.
Wystarczy ośmiokątny przedmiot.
Jeśli belki znajdują się w sypialni,
wystarczy je zamaskować tkaniną np. moskitierą.


Cytując Webstera: Każdy wykonany z kryształu przedmiot wywiera korzystny wpływ. Kryształowe wazy, kule, przyciski do papieru i ozdoby mogą pomóc w wytworzeniu dużej ilości chi. Kryształy działają na zasadzie pryzmatu, załamując promienie słoneczne i tworząc kolorową tęczę, która zapewnia zarówno pomyślność, jak i dobre chi.


Jak widać zastosowałam ośmiokątny kryształ.
Wykonanie dość ramolne, bo ciężko mi pracować z drutem.
Na końcu maleńki jantar, 
jednak o remediach dźwiękowych innym razem.
Jedna istotna sprawa, jeśli szlif fasetowy tworzy stożek,
tak jak widać na zdjęciu z boku kryształu.
To stożek ten powinien być skierowany do ściany, 
nie w naszym kierunku.


4 komentarze:

  1. Belek instynktownie nie lubię i na szczęście ich nie mam a kryształ wraz szungitem uzdatniania mi wodę.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie słyszałaś o https://pl.wikipedia.org/wiki/Masaru_Emoto. Ciekawe książki pisał.
      Pierwszy raz słyszę o sungitcie, przypomina gagat.

      Usuń
    2. Nie ,nie słyszałam o nim,w wolnej chwili spróbuję się bliżej zapoznać.Tylko z tymi wolnymi chwilami jest problem:)). A o uzdatnianiu wody przez, między innymi, kryształ dowiedziałam się bodaj od naturoterapeutki Barbary Kazana.

      Usuń
    3. Ja o gościu dowiedziałam się na warsztatach kamertonowych, później dostał Nobla, niestety już nie żyje. Jak dobrze, że mamy bloga, dowiadujemy się przy okazji o rzeczach zupełnie nie z branży. Moja koleżanka z feng shui przerzuciła nie na naturoterapię (jedno z drugim jest bezpośrednio powiązane).

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...