poniedziałek, 20 czerwca 2011

Jak zrobić kulę origami. Tutorial. Etap IV- tworzenie kuli z rozet.


Po wykonaniu wszystkich 12 rozet, można przystąpić do ich łączenia.


 Łączymy dwie rozety w innych kolorach, punktowo nakładając klej na boczne ścianki.
Przy łączeniu rozet w trzech kolorach należy uważać, aby rozety tego samego koloru nie dotykały się bokami, tylko narożnikami. 
Do łączenia w dalszym ciągu należy używać spinaczy, które usuwamy po wyschnięciu kleju.


Prezentowana na zdjęciu rozeta, zaraz po wykonaniu, znalazła się w koszu na śmieci.
Pierwszy raz miałam do czynienia z papierem, który rozpuszczał się pod wpływem kleju.
Efekt jak widać, pozostawiam bez komentarza.
Jutro prawidłowo wykonana kula.

4 komentarze:

  1. To cudo, to obawiam się nie na moje zdolności. Podziwiam talent!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne, origami jest świetnę sztuką,ja mam do tego dwie lew ręce, tymbardziej podziwiam
    maggie piu....

    OdpowiedzUsuń
  3. Origami to fantastyczna zabawa. Podziwiam za precyzję i cierpliwość!!! Niesamowite rzeczy!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Origami, to które prezentuję, jest naprawdę łatwe. Może nie potrafiłam przekazać tego. wystarczająco prosto w tutorialu. Można znaleźć wiele linków z bardzo prostymi wyjaśnieniami. Mogę przesłać w miarę indywidualnych potrzeb.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...