sobota, 28 kwietnia 2012

Jama dla Miłka.






7 komentarzy:

  1. piękny kociak ^^ wygląda na szczęśliwego ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Adorable kitty in his wool wonderland .

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj! dawno już do Ciebie nie zaglądałam, a jeszcze dawniej nie pisałam komentarzy; Miłek przemiły, a jama idealna - jak widać - dla niego!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam,że tak rzadko zaglądam,ale mam rodzinne zawirowania i ani głowy, ani czasu i sposobności. Kocie cudne:))) Cieszę się ogromnie,ze masz nowego domownika:) I to już ponad miesiąc:) Mam nadzieję,ze niedługo już wróci trochę spokoju i będę częstszym gościem, a tymczasem przesyłam głaski, drapanka i serdeczne mrautaczenia od mojej Mratusi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłam wszelkie czułości od Miłka. Oboje mają imiona zaczynające się na M.
      Dla Ciebie pozdrówki.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...