piątek, 2 listopada 2012

Coś na listopadowy smutek.


Dzisiaj tylko zajawka.


5 komentarzy:

  1. Niespokojna z Ciebie dusza. Cały czas tworzysz i czerpiesz radość z tego co robisz. I tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem co to ale kolory mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję.
    Tak jakoś na tworzeniu polega całe moje życie. Do tej pory nie zdawałam sobie z tego sprawy. Mam wrażenie, że to mnie napędza i uzmysławia, że w nim istnieję. Na blogu jest niewiele z tego co robię i namiastka tego co w życiu zrobiłam. Kiedyś nie było aparatu i wiele rzeczy niem można odtworzyć.
    Muszę przyznać, że do tej pory nie zdawałam sobie sprawy, że tyle tego produkuję. Jak na ironię, brakuje mi ustawicznie czasu na rękodzieło, bo praca zawodowa pochłania jego zdecydowanie za dużo. Na szczęście ją lubię, bo też jest twórcza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak po 30 latach kwiatki, jak wyglądają?Filcowe rzeczy robisz wspaniałe, ostatnio moja najstarsza pociecha była w gospodarstwie agroturystycznym i robili etui z filcu, z wełny owczej.Super sprawa.Pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...