niedziela, 9 czerwca 2019

Jak zrobić sandałki w piórka.


Marzyły mi się takie sandałki,
niestety nieosiągalne finansowo.


Kupiłam sobie "bardziej ekologiczne"
o 20 razy tańsze w popularnej firmie na trzy litery.


Wyciągnęłam udające stare złoto i niekoniecznie skórzane kawałki.


Ponacinałam w piórka.


Poprzyklejałam klejem do butów, tylko po środku piórek.


 Klamerki do bielizny przydały się jak ulał.


 Zachodzące słońce wzmocniło złote barwy.


 Sandałki gotowe, jak światło się pokaże to będą na ludziu.




5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bo ja w PRL spędziłam całą młodość (niestety). Teraz po woli wracamy, dobrze że jeszcze w sklepach pełno, jednak ślub brałam gdy był tylko groszek i ocet. Nie daj Boże wracać do tych czasów.
      Dziękuję za uznanie.

      Usuń
  2. No i super Ci wyszły, pięknie się prezentują. Brawo za wykonanie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki. Naprawdę nie wykonałam zbyt dużo.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kreatywności! ;) Pozdrawiam słonecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...