czwartek, 20 sierpnia 2020

Kolczyki z nieszlifowanymi bursztynami.

 

O właściwościach leczniczych bursztynów i miedzi pisałam TUTAJ.

Podobno nieszlifowane mają silniejsze działanie terapeutyczne.


Ponieważ to prezent postanowiłam ponownie skorzystać z techniki origami.


Kwiat lotosu jak zawsze sprawdza się jako dekoracja.

 


Pudełko (góra i dół) z bazy mata.
Zobacz TUTAJ.


Serwetka posłużyła za poduszeczkę. 

Nie wiem czy zauważyliście, ale w jednym kolczyku popełniłam błąd.   Dobrze, że zrobiłam zdjęcia i w powiększeniu go dostrzegłam, bo tak to byłby felerny prezent.

6 komentarzy:

  1. Kupiłam ostatnio całą masę srebrnych bigli i haczyków, by pozamieniać metalowe na srebrne (nie mogę nosić metalowych) i trochę mi zostało. Może pójdę w Twoje ślady i zrobię coś własnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miedź ma trochę inne działanie od srebra. Ja na srebro nie jestem uczulona z miedzą bywa różnie. Kolczyki mogę nosić, bransoletkę tylko dwa dni, bo zaczyna mnie swędzieć skóra.

      Usuń
  2. Prześliczne!!! Mnie by nie przeszkadzał brak koralika w jednym kolczyku.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno temu kupiłam sobie miedzianą bransoletkę ku zdrowotności właśnie.Na długie lata o niej zapomniałam a znalazłam znów przy przeprowadzce.Jest niestety trochę niewygodna ale jak sobie przypomnę to ją zakładam.A nuż zadziała:)Szkoda że nie umiem biżuterii robić.Twoje kolczyki są śliczne i opakowanie takoż.Origami też mi nie wychodzi :(Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z origami to gorzej szczególnie jeśli chodzi o kwiat lotosu, ale każdy może poćwiczyć. Jeśli chodzi o kolczyki wykonałabyś bez problemu. Nawlec koraliki na drut i przymocować do bigli, to potrafi każdy. Miały być takie proste. Ja też nie jestem mistrzem w drutach, zawsze mam pokłute palce.
      Dziękuję, ze Ci się podobają.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...