sobota, 12 września 2020

Ziarnuszka.


To moja pierwsza Ziarnuszka.


Więcej możesz o nich poczytać TUTAJ i TUTAJ.


Była kapryśna w wykonaniu,
musiałam aż polecieć do sklepu, po tkaninę na chustę,
bo z tych które miałam w domu, żadna się jej nie podobała.


W końcu drugiego dnia zaakceptowała siebie.

 

Mam nadzieję, że zaakceptuje ją nowa właścicielka.


Do tej pory wykonywałam tylko Żądanice.
Muszę przyznać, że wykonanie Ziarnuszki wydawało mi się łatwiejsze,
ale jak to lalka- ma swoją duszę i dała mi po łapach.



Jak to się mówi: "szewc bez butów chodzi",
dlatego usłyszałam "dlaczego my nie mamy takiej".
Najwyższy czas zadbać o swoje podwórko, wszak to Ziarnuszka.


Ziarnuszka jest wypełniona ryżem.
Jest wysoka na 10 cm.

6 komentarzy:

  1. Ziarnuszką jestem zachwycona. Jestem pewna, że nową właścicielkę też oczaruje.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące są te Ziarnuszki, tajemniczo wyglądają. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie mają nic z tajemniczości, to takie dobre dusze domowe, poczciwe gospodynie, które dbają o dobro rodziny.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...